Izdelke na spletni strani www.presniproteini.si prodaja podjetje CENTER MOJE ZDRAVJE d.o.o. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete Splošne pogoje in Izjavo o zasebnosti in varstvu podatkov saj z uporabo tega spletnega mesta, izražate strinjanje z njimi.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine PresniProteini.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
    način plačila in dostave.

PODATKI O PODJETJU

CENTER MOJE ZDRAVJE d.o.o.
Cesta v Kostanj 6
1000 Ljubljana, Slovenija – EU

Telefon: 01 256 61 15
E-pošta: info@presniproteini.si

Davčna številka: SI40303225
Matična številka: 6740596000
Zavezanec za DDV: DA

TRR: IBAN SI56 1010 0005 4019 780 Račun odprt pri banki Intesa Sanpaolo Bank d.d. (prej Banka Koper d.d.), Pristaniška ulica 14, 6502, Koper Slovenija – EU

Podjetje CENTER MOJE ZDRAVJE d.o.o. je vpisano v AJPES na podlagi sklepa, ki ga je izdalo Okrožno sodišče v Ljubljani dne 10. 12. 2014 pod opr. št. 2014/54294.

Dostava preko GLS

Za dostavo naročil sodelujemo s GLS logistiko – dostavna služba podjetja General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o., specializirana in opremljena za dostavo pošiljk na trgu. Fiksna poštnina za območje Slovenije je 3,50 € ne glede na količino izdelkov. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo (glede na to, da dostavna služba dostavlja tekom dneva, priporočamo, da navedete služben naslov). Prevoz vselej plača naročnik izdelkov.

Pri GLS-u, ima kupec možnost plačati ob prevzemu blaga kurirju z gotovino ali z bančno kartico. V primeru izbire bančne kartice, mu GLS zaračuna provizijo v višini 1,43 % od vrednosti nakupa. Uporabi lahko naslednje bančne kartice: Visa, MasterCard, BA, Maestro, Karanta.

Prejemnik od GLS-ja dobi obvestilo o odposlanem paketu in predvidenem času dostave po emailu in po sms-u. Tako bo prejemnik obveščen dan prej in zjutraj na dan dostave kdaj mu bo paket dostavljen.

Dostavljalec vam bo naročeno blago dostavil na dom (v kolikor vas ne bo doma, vam bo pustil obvestilo oz. se boste preko telefona dogovorili za prevzem pošiljke na dogovorjeni dan), vi pa mu boste plačali vrednost blaga in poštnino.

SLOVENIJA: Stroški pošiljanja znašajo 3,50 € (brez dodatnih doplačil). Pri nakupih nad 40,00 € vrednosti je poštnina brezplačna.

HRVAŠKA: Fiksna poštnina za območje Hrvaške je 6,00 € (brez dodatnih doplačil) ne glede na znesek pošiljke. Za veleprodajne kupce in pošiljke težje od 15 kg se poštnina zaračuna 12,00 €.

Plačilo

Uporabnik plača naročeno blago:

  • Plačilo po povzetju z gotovino (ob dostavi izdelka)
  • Bančno nakazilo na podlagi izstavljenega predračuna (po predračunu, pred dostavo izdelka)

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovnih dni, običajno je pošiljka na vašem naslovu že naslednji dan (za naročila oddana prejšnji dan do 13. ure – plačilo po povzetju, po predračunih (za plačila prejeta prejšnji dan do 12. ure). Če izdelka na zalogi nimamo, bo kupec o tem obveščen v roku 24ur (najkasneje 72 ur – vikend, prazniki).

Garancija in reklamacije

Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, blago preveriti za očitne napake. Če kupec ugotovi očitno napako, mora takoj o tem obvestiti ponudnika. V primeru da tega ne stori, ne mora uveljavljati nobenega odškodninskega zahtevka do ponudnika zaradi očitnih napak.

V primeru očitne napake lahko kupec izbira med naslednjimi možnostmi: nadomestitev blaga, znižanje prodajne cene ali vrnitev denarja.

Ponudnik ni odgovoren za napake, kjer se vidi, da so povzročene s strani kupca.

Če je potrošnik blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 8 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Priložen mora biti račun in pisni razlog za vračilo.

Vračilu blaga je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.

Kupec lahko blago vrne tako,

1. da poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov ponudnika, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec.

“Za spletno trgovino” PresniProteini
Center Moje Zdravje d.o.o.
Zaloška cesta 167
1000 Ljubljana

2. da obišče prodajalno Superhrana v Ljubljani, na Zaloški 167, 1000 Ljubljana, kjer lahko osebno vrne blago.

Ob vračilu mora prav tako priložiti kopijo originalnega računa. Posebej poudarjamo, da se lahko blago osebno vrne samo v navedeni prodajalni Superhrana in v nobeni drugi prodajalni, ki prodaja naše zastopane izdelke.

V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43. č in 43. d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@presniproteini.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je uporabnikom na voljo s klikom tukaj.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Center Moje Zdravje d.o.o., Cesta v Kostanj 6, 1000 Ljubljana.

Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi GLS.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email info@presniproteini.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru denarja žal ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Zakon o varstvu potrošnikov v 43.č členu določa da, če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu.

Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

STVARNE NAPAKE

Kdaj je napaka stvarna?

Stvarna napaka obstaja, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet z njim;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, vendar je prodajalec to vedel oziroma bi moral vedeti;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • prodajalec izroči artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če ni bil vzorec ali model prikazan le informativno.

Ustreznost izdelka se ugotavlja s primerjanjem z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa so merodajne tudi izjave proizvajalca oziroma navedbe na samem artiklu.

Kupec mora prodajalca obvestiti o morebitni stvarni napaki in podati njen natančen opis v zakonsko določenem roku ter obenem omogočiti pregled artikla.

  • Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
  • Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
  • Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
  • Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
  • Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
  • Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
  • Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj. (link)

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so v Evrih (EUR – €), ter že vsebujejo predpisani DDV.

Podjetje Center Moje Zdravje d.o.o. skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, vseeno pa lahko prihaja do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vse morebitne spremembe ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo Center Moje Zdravje d.o.o. kupca vedno obvestil o spremembah ter mu omogočila preklic ali zamenjavo naročenega izdelka.

Prav tako bo Center Moje Zdravje d.o.o. kupca obvestil, v kolikor se tekom obdelave njegovega naročila cena artikla spremeni in skušala po svojih najboljših močeh najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani. Center Moje Zdravje d.o.o. si pridružuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) brez predhodnega obvestila.

POSTOPEK NAKUPA PROIZVODOV

Ko vstopite na vstopno spletno stran PresniProteini.si, se vam bo pokazal seznam najbolj zanimivih in prodajanih proizvodov iz naše spletne trgovine. V primeru, da bi radi izvedeli več informacij o izdelku, ki je v naši ponudbi, kliknite na sliko izdelka (na prvi strani), nato pa se vam bo odprla ustrezna podstran z opisom izdelka in možnostjo naročila le-tega.

KAKO NAROČITE ŽELENE PROIZVODE?

Ob vsaki sliki proizvoda je zraven tudi napis »Dodaj v košarico«. Če želite izdelek naročiti preprosto kliknite na “Dodaj v košarico”. V trenutku, ko je bil izdelek uspešno dodan v košarico zgoraj v zeleni orodni vrstici vidite poleg ikone »košarica« še napis Vaša košarica in zraven je tudi znesek vašega naročila. V kolikor bi radi nadaljevali nakupovanje po naši spletni trgovini preprosto še naprej pregledujete izdelke in tistega, za katerega se boste odločili za nakup dodajte v košarico s klikom na »Dodaj v košarico«.

Ko boste imeli vse želene izdelke v košarici kliknite zgoraj v zeleni orodni vrstici na Vaša košarica in pokazala se vam bo celotna vsebina košarice.

Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, preprosto kliknite »rdeč x« ob sliki  naročenega izdelka, ki se trenutno še nahaja v košarici. Ko boste izdelek odstranili se vam bo košarica avtomatsko posodobila.

V kolikor bi radi naročili namesto enega, dva kosa ali več kosov določenega izdelka, košarico posodobite tako, da pri »Količina« kliknite na +/- in tako povečate ali zmanjšate količino. Ko boste povečali ali zmanjšali količino kliknite na »Posodobi košarico«, da se vam bo košarica osvežila na novo količino.

Ko boste to celotno vsebino košarice pregledali in izbrali način dostave (možnost imate po povzetju ali po predračunu), kliknite na »Naprej na naročilo«.

Sistem vas bo peljal na spletno stran »Naročilo«, kjer boste izpolnili Podrobnosti o naročniku. Če želite dostavo na drug naslov potem izpolnite rubriko »Dostavi na drug naslov«.

Preglejte v rubriki »Vaše naročilo« vsa vaša naročila in obvezno preverite, da se Dostava (možnost imate »Plačilo po predračunu« in »Plačilo po povzetju«) ujema z rubriko »Plačilo po predračunu« in »Plačilo po povzetju«.

V kolikor vaše naročilo znaša več kot 40,00 €, se vam v rubriki »Dostava« pojavi Brezplačna dostava (pri naročilu nad 40,00 €). V tem primeru primeru po želji izberete »Plačilo po predračunu« oz. »Plačilo po povzetju«, saj je v obeh primerih, v kolikor naročilo znaša nad 40,00 €, brezplačna dostava.

Pred zaključkom naročila obvezno preberite še Pogoje poslovanja in ko ste jih prebrali odkljukajte »Sprejemam Pogoje poslovanja in se zavezujem k plačilu.« ter nato kliknite na »Zaključi nakup«.

Nekaj trenutkov po kliku boste v vaš e-poštni predal dobili sporočilo o izvedenem naročilu: Vaše Presniproteini.si naročilo z dne x.x.xxxx, nato, ko bo naročilo zaključeno pa dobite še sporočilo: Vaše Presniproteini.si naročilo z dne x.x.xxxx je zaključeno.

Za vsa vaša vprašanja v zvezi z nakupom izdelkov v naši spletni trgovini smo vam na voljo na e-poštnem naslovu: info@presniproteini.si. Na vaše poslano naročilo se bomo odzvali v najkrajšem možnem času.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine. Več o tem si preberite tukaj.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih podjetje Center Moje Zdravje d.o.o. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

CENTER MOJE ZDRAVJE d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ, povezava do zakona se nahaja TUKAJ, seznam izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov pa TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

KONČNA DOLOČILA

Uporabnik potrjuje ob nakupu, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne strani PresniProteini.si in da se z njimi strinja.

Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. Kolikor medsebojnega sporazuma ni moč doseči, je pristojno ustrezno sodišče.

Pridržujemo si pravico do raznih sprememb in napak, sprememb in napak v cenah, napisanem besedilu, vsebini in tehničnih opisih brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in vedno ne odražajo dejanskega stanja v celoti.

Želimo vam uspešno nakupovanje!

CENTER MOJE ZDRAVJE d.o.o.